16/4/08

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΛΕΚΤΙΚΗΣ & ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

VERBAL & NON VERBAL COMMUNICATION

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων διαπροσωπικής επικοινωνίας & αποτελεσματικότητας


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να βελτιώσουν την αυτοπεποίθηση και τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες στον επαγγελματικό, τον κοινωνικό και τον οικογενειακό χώρο.



ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Να παρουσιάσει το νέο πλαίσιο ερμηνείας της ανθρώπινης συμπεριφοράς καθώς επίσης και τεχνικές αποτελεσματικής λεκτικής και μη λεκτικής διαπροσωπικής επικοινωνίας που επιτρέπουν:
    - Την κατανόηση των διαπροσωπικών αλληλεπιδράσεων & των συναισθηματικών μηχανισμών
    - Την ανάπτυξη δεξιοτήτων λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας για τη βελτίωση της διαπροσωπικής σας αποτελεσματικότητας
    - Την ικανότητα διατήρησης της ψυχραιμίας και της αυτοκυριαρχίας σε δύσκολες καταστάσεις
    - Την ικανότητα δημιουργίας «χημείας» με άλλους
    - Την ικανότητα δημιουργία μιας καλής πρώτης εντύπωσης.
    - Την οργάνωση της σκέψης, με δομημένο τρόπο
    - Την ικανότητα έκφρασης με ξεκάθαρο λακωνικό τρόπο, ώστε να αποκτήσει «βαρύτητα» ο λόγος σας


ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Μέρος Α΄

  • Ανθρώπινη συμπεριφορά και επικοινωνία – Το νέο επιστημονικό πλαίσιο
  • Η κατανόηση των συναισθηματικών μηχανισμών
  • Η διαπροσωπική μας ευπάθεια - Ενσυναισθητικοί μηχανισμοί
  • Δημιουργία θετικού κλίματος επικοινωνίας - Καλλιέργεια εμπιστοσύνης
  • Αντίληψη και επικοινωνία - Το εύρος της προσοχής
  • Αισθητηριακά συστήματα
  • Εναρμονίζοντας τα στυλ επικοινωνίας
  • Συγχρονισμός, καθρεφτισμός και καθοδήγηση
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία - Γλώσσα σώματος
  • Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης
  • Τεχνικές συμβουλευτικής (Counseling)
  • Η τέχνη και οι τεχνικές των ερωτήσεων
  • Η τέχνη και οι τεχνικές της ενεργητικής ακρόασης
  • Η δύναμη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Τεχνικές ελέγχου των παρορμήσεων και πρόκλησης θετικών συμπεριφορών σε άτομα και ομάδες
  • Εποικοδομητικό Feedback

Μέρος Β΄

  • Διαμόρφωση της έκβασης των διαπροσωπικών μας αλληλεπιδράσεων
  • Μοντέλα συμπεριφοράς
    - Επιθετική Συμπεριφορά
    - Παθητική Συμπεριφορά
    - Παθητική/Επιθετική Συμπεριφορά
    - Ενδοτική Συμπεριφορά
    - Θετική – Διεκδικητική συμπεριφορά (Assertiveness)
  • Λεκτικές δεξιότητες και τεχνικές για την αποτελεσματική διεκδίκηση των δικαιωμάτων σας στις σχέσεις σας με τους άλλους
    - Τεχνικές για την αποφυγή της χειραγώγησης
    - Τεχνική της Κολλημένης Βελόνας
    - Λειτουργικοί Συμβιβασμοί
    - Τεχνική της Αυθόρμητης Πληροφόρησης
    - Τεχνική της Προσωπικής Έκθεσης
  • Λεκτικές Δεξιότητες για την αντιμετώπιση της κριτικής
    - Τεχνική της Συσκότισης)
    - Τεχνική της Αρνητικής Παραδοχής
    -
    Τεχνική της Αρνητικής Διερεύνησης
  • Χειρισμός δύσκολων χαρακτήρων
  • Διαχείριση των συγκρούσεων
  • Πώς να ξεπερνάτε την άρνηση - Εδραίωση σχέσεων συνεργασίας


ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Ώρες : 16
Ημέρες : 2


ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
  • Ασκήσεις
  • Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
  • Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων

Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.

Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ

Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων