Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών
Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δια μέσου της ποιοτικής εξυπηρέτησης
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...
Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία & εξυπηρέτηση πελατών
Τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας για αποτελεσματική και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών & επίλυση προβλημάτων
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...
Τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας & προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών
Σύγχρονες τεχνικές τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων-υπηρεσιών, εξυπηρέτησης, επίλυσης προβλημάτων & ανάπτυξης παραγωγικών σχέσεων με τους πελάτες
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...
Δεξιότητες & Τεχνικές Επαγγελματικής Εξυπηρέτησης πελατών
Διαχείριση παραπόνων & διενέξεων - Αντιμετώπιση στρεσογόνων παραγόντων - Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών -Τεχνικές διαπραγμάτευσης
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...
Τεχνικές on-the-job Coaching - Στρατηγικές ενδυνάμωσης & υποκίνησης ατόμων & ομάδων
Δεξιότητες & Τεχνικές Ανάπτυξης & Κινητοποίησης για τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας του
Call Center & της ικανοποίησης του πελάτη
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...