26/8/08

Eνότητα 7 : ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών

Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα δια μέσου της ποιοτικής εξυπηρέτησης

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...


Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία & εξυπηρέτηση πελατών

Τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας για αποτελεσματική και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών & επίλυση προβλημάτων

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...


CALL CENTER:

Τεχνικές τηλεφωνικής επικοινωνίας & προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών

Σύγχρονες τεχνικές τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων-υπηρεσιών, εξυπηρέτησης, επίλυσης προβλημάτων & ανάπτυξης παραγωγικών σχέσεων με τους πελάτες

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...


CALL CENTER:

Δεξιότητες & Τεχνικές Επαγγελματικής Εξυπηρέτησης πελατών

Διαχείριση παραπόνων & διενέξεων - Αντιμετώπιση στρεσογόνων παραγόντων - Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών -Τεχνικές διαπραγμάτευσης

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...


CALL CENTER AGENTS:

Τεχνικές on-the-job Coaching - Στρατηγικές ενδυνάμωσης & υποκίνησης ατόμων & ομάδων

Δεξιότητες & Τεχνικές Ανάπτυξης & Κινητοποίησης για τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας του
Call Center & της ικανοποίησης του πελάτη

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...