Δεξιότητες & Τεχνικές Επικοινωνίας & Ομαδικής εργασίας για στελέχη ξενοδοχειακών & τουριστικών μονάδων
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...
Εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχειακές & τουριστικές μονάδες
Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων προγραμματισμού, οργάνωσης και ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών (HouseKeeping-Restaurant-Bar-Reception Services)
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...
Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία & εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχειακές & τουριστικές μονάδες
Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων τηλεφωνικής επικοινωνίας για αποτελεσματική & ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και προώθηση πωλήσεων
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...