3/8/08

ΕΝΟΤΗΤΑ 10: MANAGEMENT ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Hotel & Tourism Management: Επικοινωνία & Ομαδική Εργασία

Δεξιότητες & Τεχνικές Επικοινωνίας & Ομαδικής εργασίας για στελέχη ξενοδοχειακών & τουριστικών μονάδων

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...


Εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχειακές & τουριστικές μονάδες

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων προγραμματισμού, οργάνωσης και ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών (HouseKeeping-Restaurant-Bar-Reception Services)

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...


Αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία & εξυπηρέτηση πελατών σε ξενοδοχειακές & τουριστικές μονάδες

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων τηλεφωνικής επικοινωνίας για αποτελεσματική & ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και προώθηση πωλήσεων

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου...