3/8/08

HOTEL & TOURISM MANAGEMENT: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

COMMUNICATION & TEAM WORK FOR HOSPITALITY & TOURISM OPERATIONS STAFF

Τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας που συμβάλλουν στη συνοχή και αποτελεσματικότητα των ομάδων, στην αύξηση του ενδιαφέροντος και της παραγωγικότητας των εργαζομένων και στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Ξενοδοχειακών & Τουριστικών μονάδων και γενικά σε όλους τους υπαλλήλους ξενοδοχείων, οι οποίοι έρχονται σε επαφή με συναδέλφους, προϊσταμένους και πελάτες.


ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Να παρουσιάσει τις τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας που επιτρέπουν:
- Tην ανάπτυξη λειτουργικών συμπεριφορών με συνεργάτες και πελάτες
- τη βελτίωση του κλίματος στο περιβάλλον εργασίας
- Την αύξηση της συνοχής, της συνεργασιμότητας και της παραγωγικότητας των ομάδων
- Τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης του πελάτη


ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Μέρος Α΄

  • Η αντίληψη και πως επιδρά στην επικοινωνία
  • Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Δημιουργία θετικού κλίματος επικοινωνίας - Καλλιέργεια εμπιστοσύνης
  • Συναισθηματική & Κοινωνική Νοημοσύνη
  • Απαιτούμενες διαπροσωπικές δεξιότητες εργαζομένων σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις – Διαχείριση σχέσεων
  • Τεχνικές ελέγχου των παρορμήσεων και πρόκλησης λειτουργικών συμπεριφορών σε άτομα και ομάδες
  • Η σημασία της εμφάνισης και της γλώσσας του σώματος
  • Αρχές επαγγελματικής συμπεριφοράς - Επιλογή θετικής συμπεριφοράς (Assertiveness)
  • Κανόνες επικοινωνίας και συμπεριφοράς με τους πελάτες και V.I.P. σε μία σύγχρονη ξενοδοχειακή επιχείρηση
  • Διαχείριση παραπόνων & αντιρρήσεων
  • Αντιμετώπιση στρεσογόνων καταστάσεων & δύσκολων πελατών
  • Εξυπηρέτηση πελατών - Η σημασία της ποιοτικής εξυπηρέτησης

Μέρος Β΄

  • Η λειτουργία των ομάδων στο περιβάλλον ενός σύγχρονου ξενοδοχείου
  • Ο ρόλος του ηγέτη
  • Χαρακτηριστικά ομάδων υψηλής απόδοσης
  • Αποτελεσματικά επικοινωνία σε μια ομάδα
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη Ομάδων
  • Καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας στην ομάδα
  • Στοχοθέτηση – Οργάνωση - Προγραμματισμός – Καταμερισμός εργασιών
  • Κανόνες συμπεριφοράς & αποτελεσματικό feedback
  • Επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων
  • Εξουδετέρωση της αντίστασης στην αλλαγή
  • Συλλογική Εργασία - Τεχνικές έμμεσης ηγεσίας
  • Διαχείριση των συγκρούσεων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Ώρες : 16
Ημέρες : 2


ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή

Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
Ασκήσεις
Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY


ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος
Σύμβουλος Eπιχειρήσεων
Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.
Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ
Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων