THE ROLE OF MODERN SECRETARY
Τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας - Συναισθηματική Νοημοσύνη για την ανάπτυξη του επαγγελματικού προφίλ και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της γραμματέως
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλες τις γραμματείς διευθύνσεων & τμημάτων που θέλουν να βελτιώσουν τις ικανότητες τους, να αποκτήσουν νέες γνώσεις και να αναβαθμίσουν το ρόλο τους.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Να παρουσιάσει μια σύγχρονη ολοκληρωμένη μεθοδολογία, βασισμένη στα νέα επιστημονικά δεδομένα ερμηνείας της ανθρώπινης συμπεριφοράς στο χώρο εργασίας, για την ανάπτυξη της προσωπικότητας της γραμματέως, με στόχο:
- Την κατανόηση της σημασίας του ρόλου της και των προσόντων και ικανοτήτων πουπρέπει να συγκεντρώνει, προκειμένου να επιτελεί τα καθήκοντά της αποτελεσματικά.
- Την ανάπτυξη ικανοτήτων αποτελεσματικής επικοινωνίας και χειρισμού δύσκολωνανθρώπων και καταστάσεων.
- Την ανάπτυξη λειτουργικών συμπεριφορών με προϊσταμένους, συναδέλφους, συνεργάτες και πελάτες.
- Τη μεγιστοποίηση της απόδοσης της.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Μέρος Α΄
- Οι αιτιώδεις σχέσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς και η επίδραση του περιβάλλοντος
- Τα αίτια πρόκλησης αρνητικών και θετικών συναισθημάτων στο χώρο εργασίας
- Τεχνικές ελέγχου των παρορμήσεων και πρόκλησης θετικών συμπεριφορών
- Διαπροσωπική επικοινωνία – Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
- Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας
- Συναισθηματική νοημοσύνη της γραμματέως - Προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες
- Διαχείριση του stress
- Τεχνικές ανάπτυξης θετικών λειτουργικών συμπεριφορών στο εργασιακό περιβάλλον με προϊσταμένους, συναδέλφους & πελάτες.
Μέρος Β΄
- Ο ρόλος της σύγχρονης γραμματέως στη διεύθυνση του γραφείου
- Επαγγελματική υποδοχή επισκεπτών
- Τεχνικές αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Εξυπηρέτηση πελατών – Διαχείριση παραπόνων - Αντιμετώπιση λαθών
- Χειρισμός δύσκολων χαρακτήρων και καταστάσεων
- Βασικές αρχές management:
- Στοχοθέτηση – Κινητοποίηση
- Ιεράρχηση προτεραιοτήτων – Οργάνωση και προγραμματισμός εργασιών - Αξιοποίηση του χρόνου
- Επίλυση προβλημάτων – Λήψη αποφάσεων
- Βασικές αρχές διαπραγματεύσεων.
- Ομαδική εργασία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Ώρες : 18
Ημέρες : 2
ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
- Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
- Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
- Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
- Ασκήσεις
- Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Βονδικάκης Χρήστος
Σύμβουλος Eπιχειρήσεων
Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.
Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ
Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων