WORKING WITH DIFFICULT PEOPLE
Πλαίσιο – Στόχοι - Στρατηγικές χειρισμού δύσκολων ανθρώπων στο χώρο εργασίας
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές, προϊσταμένους και στελέχη όλων των βαθμίδων, καθώς και σε κάθε εργαζόμενο, που θέλει να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση, την αποφασιστικότητα, τη διαπραγματευτική του ικανότητα και την θετική επίδραση στους άλλους.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Να αναδείξει τη σπουδαιότητα των προσωπικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων και να παρουσιάσει σύγχρονες τεχνικές με στόχο:
- Την αξιολόγηση του προσωπικού σας στυλ συμπεριφοράς και πως υποκινείται.
- Την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της αποφασιστικότητα σας προς αποφυγή της χειραγώγησης και της απαξίωσης.
- Την ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης συγκρουσιακών σχέσεων και αντιμετώπισης της άρνησης και της κριτικής
- Τη βελτίωση της διαπροσωπικής σας αποτελεσματικότητας με θετικό τρόπο στον εργασιακό, κοινωνικό και οικογενειακό χώρο.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Μέρος Α΄
- Δύσκολοι άνθρωποι στον εργασιακό χώρο - Αναγνωρίσιμα στερεότυπα
- Βασικές αρχές και κίνητρα συμπεριφοράς - Ενδυνάμωση συμπεριφοράς
- Τεχνικές χειρισμού δύσκολων ανθρώπων στον εργασιακό χώρο
- Η τραχιά προσωπικότητα – Χαρακτηριστικά, αίτια και συνέπειες της συμπεριφοράς
- Χειρισμός της «τραχιάς» προσωπικότητας
- Η αγχώδης - καταπιεστική προσωπικότητα – Χαρακτηριστικά, αίτια και συνέπειες της συμπεριφοράς
- Χειρισμός της καταπιεστικής συμπεριφοράς
- Η επιθετική προσωπικότητα – Χαρακτηριστικά, αίτια και συνέπειες της συμπεριφοράς
- Χειρισμός της επιθετικής προσωπικότητας
- Χειρισμός θυμού και συγκρούσεων
- Βιοχημεία της συμπεριφοράς σε καταστάσεις έντονης πίεσης – Φυγή ή μάχη
- Σχήματα συμπεριφοράς σε καταστάσεις σύγκρουσης
- Αντίδραση στο θυμό - Κλιμάκωση του θυμού - Χειρισμός του θυμού
- Στρατηγική αντιμετώπισης του προβλήματος συνύπαρξης και συνεργασίας με δύσκολους ανθρώπους στο χώρο εργασίας
- Κανόνες που βοηθούν να είστε πιο δεκτικοί στους «δύσκολους» ανθρώπους
Μέρος Β΄
- Σχέδιο δράσης
- Προσδιορίστε τις επιδιώξεις και τους στόχους σας
- Ιεραρχήστε τις επιδιώξεις και τους στόχους σας
- Αναγνωρίστε κατάλληλες στρατηγικές και τρόπους προσέγγισης
- Σχεδιάστε τις ενέργειες σας
- Μοιραστείτε και εξετάστε το σχέδιο σας με ένα άλλο πρόσωπο ή ομάδα
- Παρακολουθείστε την πρόοδο
- Αξιολογήστε την πρόοδο
- Επιβραβεύσετε την επιτυχία - Αδιαπραγμάτευτα δικαιώματα
- Λεκτικές δεξιότητες και τεχνικές για την αποτελεσματική διεκδίκηση των δικαιωμάτων σας στις σχέσεις σας με τους άλλους
- Τεχνικές για την αποφυγή της χειραγώγησης
- Τεχνική της Κολλημένης Βελόνας
- Λειτουργικοί Συμβιβασμοί
- Τεχνική της Αυθόρμητης Πληροφόρησης
- Τεχνική της Προσωπικής Έκθεσης - Κριτική - Χειρισμός κριτικής & επίκρισης
- Διαπραγμάτευση ρόλου
- Λεκτικές δεξιότητες και τεχνικές για την αντιμετώπιση της κριτικής:
- Τεχνική της Συσκότισης
- Τεχνική της Αρνητικής Παραδοχής
- Τεχνική της Αρνητικής Διερεύνησης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Ώρες : 16
Ημέρες : 2
ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
- Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
- Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
- Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
- Ασκήσεις
- Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Βονδικάκης Χρήστος
Σύμβουλος Eπιχειρήσεων
Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.
Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ
Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων