16/4/08

Ο ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΥΦΥΗΣ MANAGER

THE EMOTIONAL INTELLIGENT MANAGER

Τεχνικές ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για αποτελεσματική επικοινωνία, ανάπτυξη λειτουργικών συμπεριφορών & παραγωγική διαχείριση των σχέσεων με συνεργάτες και πελάτες


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:


Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές & προϊσταμένους όλων των τμημάτων, σε νέους managers που ανέλαβαν καθήκοντα πρόσφατα, σε υπευθύνους ομάδων και γενικά σε όλα τα ανώτερα και μεσαία στελέχη.



ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:


  • Να επαναπροσδιορίσει τις αιτιώδεις σχέσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς στο χώρο εργασίας με βάση τα νέα επιστημονικά δεδομένα.
  • Να καταδείξει την σπουδαιότητα της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, δεδομένου ότι:

- οι συναισθηματικοί μηχανισμοί είναι αυτοί που καθορίζουν τις ανθρώπινες συμπεριφορές

- το 90% των αποφάσεων που λαμβάνονται από τα στελέχη μιας επιχείρησης είναι με βάση τα συναισθήματά τους

- ο ηγέτης μιας επιχείρησης κινητοποιεί άτομα και ομάδες κυρίως επηρεάζοντας τα συναισθήματά τους

- η ισορροπία ενός ατόμου και η ανάπτυξη λειτουργικών σχέσεων, είναι σχεδόναποκλειστικά θέμα ελέγχου των συναισθημάτων του.

  • Να εφαρμόσει τις ικανότητες της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σύγχρονο management.


ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Μέρος Α΄

  • Συναισθηματική νοημοσύνη και αποτελεσματικότητα
  • Ο συναισθηματικά ευφυής μάνατζερ
  • Τέσσερις βασικές συναισθηματικές δεξιότητες:
  1. Αναγνώριση των συναισθημάτων
  2. Αξιολόγηση των συναισθημάτων και της επίδρασης τους στη λήψη αποφάσεων –
  3. Κατανόηση και πρόβλεψη των συναισθημάτων
  4. Χειρισμός των συναισθημάτων και ενσωμάτωσή τους σε αποφάσεις και ενέργειες
  • Έξι αρχές της συναισθηματικής νοημοσύνης:
  1. Τα συναισθήματα συνιστούν πληροφόρηση
  2. Δεν ωφελεί να παραβλέπουμε τα συναισθήματα
  3. Δεν μπορούμε να αποκρύψουμε τα συναισθήματα (ενσυναίσθηση-γλώσσα του σώματος)
  4. Οι αποφάσεις πρέπει να εναρμονίζονται με τα συναισθήματα, για να είναι αποτελεσματικές - Διαφορετικές διαθέσεις επηρεάζουν τη σκέψη με διαφορετικούς τρόπους - Συναισθηματική απευαισθητοποίηση (εμπλοκή-απεμπλοκή-ενσωμάτωση)
  5. Τα συναισθήματα ακολουθούν λογικά πρότυπα (αιτίες – πρόβλεψη)
  6. Υπάρχει συναισθηματική παγκοσμιότητα, αλλά και διαφοροποίηση στην έκφραση των συναισθημάτων

Μέρος Β΄

  • Εφαρμογή συν. δεξιοτήτων: Αυτοεπίγνωση – Αυτορύθμιση - Η κατάλληλη στάση στηνκατάλληλη στιγμή - Χειρισμός του θυμού στον εργασιακό χώρο - Χειρισμός σχέσεων και πολιτικών - Επίτευξη επαγγελματικών στόχων - Ανάληψη ρίσκου
  • Έξι προκλήσεις για τον συναισθηματικά ευφυή manager-ηγέτη:
  1. Δημιουργία αποτελεσματικών ομάδων – Στυλ ηγεσίας – Προτυποποίηση της μεθόδου
  2. Σχεδιασμός και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων – Επίτευξη επιχειρησιακών στόχων
  3. Παρακίνηση ατόμων & ομάδων -Πρόκληση ενθουσιασμού Εξουσιοδότηση ενεργειών
  4. Επικοινωνία ενός συμμετοχικού συλλογικού οράματος - Δημιουργία συναίσθησης σπουδαιότητας και νοήματος – Δημιουργία επιχειρησιακής ταυτότητας
  5. Προώθηση της αλλαγής - Προώθηση ευέλικτης, αποφασιστικής, δημιουργικής σκέψης - Λειτουργικός προσανατολισμός
  6. Δημιουργία αποτελεσματικών διαπροσωπικών σχέσεων – Ενίσχυση του ηθικού.


ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Ώρες : 18
Ημέρες : 2


ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
  • Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
  • Ασκήσεις
  • Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων

Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.

Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ

Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων