THE EMOTIONAL INTELLIGENT MANAGER
Τεχνικές ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης για αποτελεσματική επικοινωνία, ανάπτυξη λειτουργικών συμπεριφορών & παραγωγική διαχείριση των σχέσεων με συνεργάτες και πελάτες
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές & προϊσταμένους όλων των τμημάτων, σε νέους managers που ανέλαβαν καθήκοντα πρόσφατα, σε υπευθύνους ομάδων και γενικά σε όλα τα ανώτερα και μεσαία στελέχη.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Να επαναπροσδιορίσει τις αιτιώδεις σχέσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς στο χώρο εργασίας με βάση τα νέα επιστημονικά δεδομένα.
- Να καταδείξει την σπουδαιότητα της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, δεδομένου ότι:
- οι συναισθηματικοί μηχανισμοί είναι αυτοί που καθορίζουν τις ανθρώπινες συμπεριφορές
- το 90% των αποφάσεων που λαμβάνονται από τα στελέχη μιας επιχείρησης είναι με βάση τα συναισθήματά τους
- ο ηγέτης μιας επιχείρησης κινητοποιεί άτομα και ομάδες κυρίως επηρεάζοντας τα συναισθήματά τους
- η ισορροπία ενός ατόμου και η ανάπτυξη λειτουργικών σχέσεων, είναι σχεδόναποκλειστικά θέμα ελέγχου των συναισθημάτων του.
- Να εφαρμόσει τις ικανότητες της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στο σύγχρονο management.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Μέρος Α΄
- Συναισθηματική νοημοσύνη και αποτελεσματικότητα
- Ο συναισθηματικά ευφυής μάνατζερ
- Τέσσερις βασικές συναισθηματικές δεξιότητες:
- Αναγνώριση των συναισθημάτων
- Αξιολόγηση των συναισθημάτων και της επίδρασης τους στη λήψη αποφάσεων –
- Κατανόηση και πρόβλεψη των συναισθημάτων
- Χειρισμός των συναισθημάτων και ενσωμάτωσή τους σε αποφάσεις και ενέργειες
- Έξι αρχές της συναισθηματικής νοημοσύνης:
- Τα συναισθήματα συνιστούν πληροφόρηση
- Δεν ωφελεί να παραβλέπουμε τα συναισθήματα
- Δεν μπορούμε να αποκρύψουμε τα συναισθήματα (ενσυναίσθηση-γλώσσα του σώματος)
- Οι αποφάσεις πρέπει να εναρμονίζονται με τα συναισθήματα, για να είναι αποτελεσματικές - Διαφορετικές διαθέσεις επηρεάζουν τη σκέψη με διαφορετικούς τρόπους - Συναισθηματική απευαισθητοποίηση (εμπλοκή-απεμπλοκή-ενσωμάτωση)
- Τα συναισθήματα ακολουθούν λογικά πρότυπα (αιτίες – πρόβλεψη)
- Υπάρχει συναισθηματική παγκοσμιότητα, αλλά και διαφοροποίηση στην έκφραση των συναισθημάτων
Μέρος Β΄
- Εφαρμογή συν. δεξιοτήτων: Αυτοεπίγνωση – Αυτορύθμιση - Η κατάλληλη στάση στηνκατάλληλη στιγμή - Χειρισμός του θυμού στον εργασιακό χώρο - Χειρισμός σχέσεων και πολιτικών - Επίτευξη επαγγελματικών στόχων - Ανάληψη ρίσκου
- Έξι προκλήσεις για τον συναισθηματικά ευφυή manager-ηγέτη:
- Δημιουργία αποτελεσματικών ομάδων – Στυλ ηγεσίας – Προτυποποίηση της μεθόδου
- Σχεδιασμός και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων – Επίτευξη επιχειρησιακών στόχων
- Παρακίνηση ατόμων & ομάδων -Πρόκληση ενθουσιασμού Εξουσιοδότηση ενεργειών
- Επικοινωνία ενός συμμετοχικού συλλογικού οράματος - Δημιουργία συναίσθησης σπουδαιότητας και νοήματος – Δημιουργία επιχειρησιακής ταυτότητας
- Προώθηση της αλλαγής - Προώθηση ευέλικτης, αποφασιστικής, δημιουργικής σκέψης - Λειτουργικός προσανατολισμός
- Δημιουργία αποτελεσματικών διαπροσωπικών σχέσεων – Ενίσχυση του ηθικού.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Ώρες : 18
Ημέρες : 2
ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
- Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
- Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
- Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
- Ασκήσεις
- Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Βονδικάκης Χρήστος
Σύμβουλος Eπιχειρήσεων
Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.
Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ
Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων