15/12/08

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Στρατηγικές & Δράσεις για αποτελεσματική επικοινωνία, διαχείριση της αλλαγής & αναδιοργάνωση της επιχείρησης για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών συνεπειών των κρίσεων


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:


Στο προσωπικό των επιχειρήσεων σε όλα τα επίπεδα της ιεραρχίας, που θέλουν να προετοιμαστούν κατάλληλα, ώστε να διαχειριστούν με ευελιξία και αποτελεσματικότητα τις ανακατατάξεις και αλλαγές στο εργασιακό πλαίσιο και να ανταποκριθούν στα διοικητικά τους καθήκοντα εποικοδομητικά και δυναμικά.



ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Να βοηθήσει στην αναγνώριση και κατανόηση των συνθηκών του οικονομικού περιβάλλοντος, που επηρεάζουν την λειτουργία και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης και καθιστούν αναγκαία την αλλαγή.
  • να προτείνει στρατηγικές & δράσεις στα πλαίσια του management, με στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία, τη διαχείριση της αλλαγής & την αναδιοργάνωση της επιχείρησης, για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών συνεπειών των κρίσεων.

ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Μέρος Α΄

Α΄ ΜΕΡΟΣ: Η επιχείρηση στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον – Ο ρόλος της επικοινωνίας
- Συναισθήματα και επικοινωνία - Αντίδραση στις κρίσιμες καταστάσεις
- Η σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας (γλώσσα του σώματος).
- Τάσεις και συμπεριφορά του προσωπικού – Φόβος, θυμός, αντίσταση στην αλλαγή
- Τεχνικές για τη συνειδητοποίηση, κατανόηση και αποδοχή των νέων δεδομένων – Υιοθέτηση θετικής στάσης με σιγουριά και σταθερότητα - Διαχείριση συγκρούσεων
- Επικοινωνιακή στρατηγική υπό συνθήκες κρίσης
- Ο ρόλος των φημών και οι μηχανισμοί τους - Επικοινωνιακά διακυβεύματα
- Μεταδώστε μια αίσθηση εγρήγορσης στην επιχείρηση σας - Speeding up in slowdown
- Δημιουργία συνολικής εικόνας ελέγχου των εργασιακών αλλαγών
- Πώς να μεταστρέψετε το αρνητικό κλίμα, να παρακινήσετε το προσωπικό σας & να κερδίσετε τη δέσμευση & αφοσίωση τους
- Ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος σε εποχές ραγδαίων αλλαγών

Β΄ ΜΕΡΟΣ: Διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού σε περιόδους κρίσεων & αλλαγών
- Ο ρόλος των Managers & των επικεφαλής ομάδων εργαζομένων
- Στυλ επικοινωνίας και ηγεσίας σε περίοδο κρίσεων και αλλαγών
- Η κρίση ως ευκαιρία αλλαγής των κακώς κειμένων της επιχείρησης
- Ανάλυση της τρέχουσας εσωτερικής κατάστασης της επιχείρησης
- Σωστή εκτίμηση σε περικοπές & συρρίκνωση δραστηριοτήτων - Κατάργηση περιττών εργασιών και αντιπαραγωγικών διαδικασιών
- Αναθεώρηση της στρατηγικής
- Αναδιοργάνωση , μοντελοποίηση, ανασχεδιασμός και βελτιστοποίηση διαδικασιών
- Ιεράρχηση προτεραιοτήτων - Μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας - Προσανατολισμός στις λύσεις
- Δυνατότητα βελτίωσης των τομέων που θα δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
- Αναζήτηση νέων μεθόδων & ριζοσπαστικών ιδεών ανάπτυξης ως αντίδοτο στις περικοπές


ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Ώρες : 16
Ημέρες : 2


ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησης
  • Πρακτικές ασκήσεις διαχείρισης ρεαλιστικών προβλημάτων

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων

Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.

Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων με πολυετή εμπειρία

Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων