15/12/08

Η ΕΥΘΥΝΗ & Ο ΚΡΙΣΙΜΟΣ ΡΟΛΟΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ & MANAGERS ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Σε ένα περιβάλλον επιδείνωσης των μακροοικονομικών μεγεθών τα στελέχη της επιχείρησης πρέπει να δράσουν και να δράσουν άμεσα στο πεδίο της ευθύνης τους το οποίο είναι το πεδίο του management


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:


Το σεμινάριο απευθύνεται σε Γενικούς Διευθυντές, Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού, Διευθυντές & Προϊσταμένους τμημάτων και στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να προετοιμαστούν κατάλληλα, ώστε να ανταποκριθούν με επιτυχία στα διοικητικά τους καθήκοντα. εν όψει της επερχόμενης οικονομικής κρίσης.


ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Να βοηθήσει τα στελέχη στην αναγνώριση και κατανόηση των συνθηκών του οικονομικού περιβάλλοντος, που επηρεάζουν την λειτουργία και την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.
  • Να προτείνει στρατηγικές και δράσεις στα πλαίσια του management, με στόχο την αναδιοργάνωση και την επιβίωση της επιχείρησης, καθώς και την εξοικονόμηση πόρων για την αξιοποίηση των επιχειρηματικών ευκαιριών και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας σε συνθήκες επιδεινούμενης οικονομικής ύφεσης.
  • Να παρουσιάσει μοντέλα δράσεων που υιοθέτησαν επιχειρήσεις οι οποίες αντιμετώπισαν στο παρελθόν ή αντιμετωπίζουν σήμερα παρόμοιες συνθήκες με επιτυχία.


ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Α΄ ΜΕΡΟΣ – Η επιχείρηση στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον
  • Κατανόηση του σημερινού περιβάλλοντος των αγορών και των επιπτώσεων του στην επιχείρηση
  • Η κρίση ως ευκαιρία αλλαγής των κακώς κειμένων της επιχείρησης
  • Ανάλυση της τρέχουσας εσωτερικής κατάστασης της επιχείρησης – Αναγνώριση προβλημάτων (διοίκηση, δίκτυο πωλήσεων, προϊόντα, εξυπηρέτηση πελατών, παραγωγικότητα, κόστος αγορών και παραγωγής, σταθερές και μεταβλητές δαπάνες, κεφάλαιο κίνησης, ανθρώπινο δυναμικό).
  • Ανάλυση του ανταγωνισμού (πολιτική τιμών, πιστωτική πολιτική, ποιότητα, διαφοροποίηση, εξυπηρέτηση πελατών).
  • Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας της στρατηγικής της επιχείρησης
  • Απογραφή μέσων και πόρων
  • Ανασχεδιασμός της στρατηγικής με βάση τις συνθήκες επιδεινούμενης οικονομικής ύφεσης και τις δυνατότητες της εταιρίας· Σχεδιασμός πλάνου βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων και ενεργειών.

Β΄ ΜΕΡΟΣ: Ο ρόλος του στελέχους - 'Αξονες δράσης στα πλαίσια του management
  • Εναλλακτικές στρατηγικές εξόδου από την κρίση
  • Ανεύρεση του νεκρού σημείου, όπου τα έξοδα ισοψηφίζονται με τα έσοδα της επιχείρησης
  • Σενάρια μείωσης του εργασιακού κόστους – Ανάλυση των επιπτώσεων στην ποιότητα – Αξιολόγηση αναγκών και ιεράρχηση προτεραιοτήτων
  • Προσανατολισμός στις λύσεις – όχι στα προβλήματα
  • Δυνατότητα βελτίωσης των τομέων που θα δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
  • Εντοπισμός και κατάργηση περιττών εργασιών και αντιπαραγωγικών διαδικασιών
  • Ανασχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών
  • Επαναδιαπραγμάτευση συμφωνιών με προμηθευτές και με πελάτες
  • Τιμολογιακή πολιτική με βάση την αξία που δίνουμε στον πελάτη
  • Μείωση αποθεμάτων

Γ΄ ΜΕΡΟΣ: Ο διαπροσωπικός ρόλος του στελέχους σε περίοδο κρίσης
  • Επικοινωνιακή στρατηγική υπό συνθήκες κρίσης
  • Ο ρόλος των φημών και οι μηχανισμοί τους - Επικοινωνιακά διακυβεύματα
  • Τάσεις και συμπεριφορά του πελάτη/καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής κρίσης
  • Συνειδητοποίηση και κατανόηση των νέων δεδομένων – Υιοθέτηση θετικής στάσης με σιγουριά και σταθερότητα
  • Τάσεις και συμπεριφορά του προσωπικού – Φόβος, θυμός, αντίσταση στην αλλαγή
  • Μεταδώστε μια αίσθηση εγρήγορσης στην επιχείρηση σας - Speeding up in slowdown
  • Πώς να μεταστρέψετε το αρνητικό κλίμα και να κινητοποιήσετε το προσωπικό σας σε εποχές ραγδαίων αλλαγών
  • Αποτελεσματικές τεχνικές coaching σε περίοδο κρίσης με στόχο: α)την παρακίνηση, συνειδητοποίηση & αποδοχή των νέων δεδομένων από τους εργαζομένους, τη δέσμευση & την αφοσίωση τους, και β) την αναγνώριση και αξιοποίηση της γνώσης και των δεξιοτήτων τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Δ΄ ΜΕΡΟΣ: Εφαρμογή επιχειρηματικού σχεδίου εξόδου από την κρίση
  • Παρουσίαση των αξόνων δράσης δύο επιχειρήσεων στην Ελλάδα με επιτυχή αποτελέσματα, όπου ο εισηγητής συμμετείχε ως εξωτερικός σύμβουλος

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
:

Ώρες : 16
Ημέρες : 2

ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες της επιχείρησης
  • Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων

Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.

Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ

Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων