PROFESSIONAL SELLING
Γνωρίστε την αθέατη πλευρά του πελάτη και κερδίστε τον για πάντα – Τεχνικές επαγγελματικών πωλήσεων
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊσταμένους και σε όλα τα στελέχη του τμήματος πωλήσεων.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Να εξασκήσει τον πωλητή:
- στην κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη. Οι πωλητές θα μάθουν για την αθέατη πλευρά της προσωπικότητας του πελάτη, πως αντιλαμβάνεται, πως παίρνει αποφάσεις πως κάνει επιλογές, πότε και πως θα σας είναι πιστός
- να ασκηθεί ο πωλητής πάνω στις τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας και να αναπτύξει τη Συναισθηματική του Νοημοσύνη για να κερδίζει τον πελάτη,
- να ενισχύσει τι επαγγελματικό προφίλ του πωλητή για παραγωγική και επαγγελματική πορεία στις πωλήσεις.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Μέρος Α΄
- Το νέο επιστημονικό πλαίσιο ερμηνείας της ανθρώπινης συμπεριφοράς
- Κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη
- Πως αποφασίζει ο πελάτης – Πώς να τον επηρεάσετε
- Ανάλυση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και των επιλογών του
- Συναισθηματικές αντιδράσεις του πελάτη
- Χειρισμός των συναισθηματικών αντιδράσεων των δικών σας και του πελάτη
- Το μοντέλο της συναισθηματικής νοημοσύνης
- Τεχνικές Ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης του Πωλητή
- Κερδίστε τον πελάτη για πάντα
- Τεχνικές και συμπεριφορές του πωλητή οι οποίες οδηγούν τον πελάτη σε σταθερές και πιστές εμπορικές σχέσεις με την επιχείρηση σας
Μέρος Β΄
- Επικοινωνία: τεχνικές ουσιαστικής επαφής με τον πελάτη
- Δυναμικά μοντέλα επικοινωνίας, η απάντηση στο εγγενές πρόβλημα της επικοινωνίας
- Η αντίληψη και πως επιδρά στην επικοινωνία
- Τεχνικές προσεκτικής ακρόασης
- Η επικοινωνία με δύσκολους πελάτες
- Τεχνικές χειρισμού της κριτικής από πελάτη
- Πώς να ξεπερνάτε την άρνηση του πελάτη
- Τεχνικές χειρισμού του θυμού του πελάτη
- Τεχνικές Ενίσχυσης του επαγγελματικού προφίλ του πωλητή
- Τεχνικές ενίσχυσης του ego drive της αυτοπεποίθησης πωλητή
- Assertiveness
- Το αποτέλεσμα της πώλησης εξαρτάται από εσένα - Στρατηγικές επιτυχίας
- Πώς να μαθαίνεις από τα λάθη σου
- Θετική σκέψη και επιτυχημένες πωλήσεις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Ώρες : 16
Ημέρες : 2
ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
- Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
- Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
- Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
- Ασκήσεις
- Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Βονδικάκης Χρήστος
Σύμβουλος Eπιχειρήσεων
Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.
Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ
Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων