16/4/08

MANAGEMENT ΠΩΛΗΣΕΩΝ – «DREAM TEAM» ΠΩΛΗΤΩΝ

SALES MANAGEMENT

Πώς να δημιουργήσετε την “DREAM TEAM” των πωλητών - Τεχνικές ανάπτυξης, κινητοποίησης & καθοδήγησης πωλητών


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:


Το σεμινάριο απευθύνεται σε προϊσταμένους, υπευθύνους ομάδων & στελέχη του τμήματος Πωλήσεων – Marketing.



ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:


Η επιστήμη της ανθρώπινης συμπεριφοράς σήμερα, για πρώτη φορά μας προσφέρει ριζοσπαστικές μεθόδους ανάπτυξης & αξιοποίησης των στελεχών και των ομάδων πωλήσεων. Ερμηνεύει δε, την συμπεριφορά των εργαζομένων, παρέχοντας έτσι αποτελεσματικές μεθόδους καθοδήγησης. Τα μοντέλα management & τεχνικών πωλήσεων, τα οποία έχουν αναπτυχθεί μέχρι σήμερα στηρίζοντας κατά πολύ σε εσφαλμένες ψυχολογικές προσεγγίσεις. Γνωρίστε μέσα από αυτό το σεμινάριο τις νέες & επιστημονικά τεκμηριωμένες προσεγγίσεις της συμπεριφοράς του πελάτη και τις διαδικασίες ανάπτυξης των πωλητών σας.


ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Μέρος Α΄

  • Η νέα επιστήμη της συμπεριφοράς η οποία καταργεί κατά πολύ την κλασική προσέγγιση
  • Εισαγωγή: Η κατάρρευση του ψυχολογικού μοντέλου.
  • Το νέο επιστημονικό πλαίσιο ερμηνείες της συμπεριφοράς : α) εργαζομένων β) πελατών

Μέρος Β΄

  • Η ομάδα, η οποία δημιουργεί κλίμακες οικονομίας
  • Η έννοια της ομάδας
  • Αρχέτυπα ομάδων και η εξέλιξη τους
  • Προϋποθέσεις συνοχής και κινητοποίησης της ομάδας – Μια σύγχρονη προσέγγιση
  • Χαρακτηριστικά των κορυφαίων ομάδων (αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών & η ερμηνεία τους)
  • Τα βήματα για να δημιουργήσετε την Dream Team των πωλητών
  • Μια αιρετική προσέγγιση για την δημιουργία κορυφαίας σε απόδοση και πειθαρχημένης ομάδας.

Μέρος Γ΄

  • Coaching: Η ποιότητα της ομάδας είναι το πολλαπλάσιο της ποιότητας των ατόμων που την απαρτίζουν.
  • Παρουσίαση με ένα απλό μοντέλο όλης της διαδικασίας και των προϋποθέσεων, αναγνώρισης - ανάπτυξης και αξιοποίησης του δυναμικού καθενός από τους πωλητές σας, σε δύο εκφράσεις της επαγγελματικής συμπεριφοράς:

α) στην έκφραση των τεχνικών δεξιοτήτων πωλήσεων και

β) στην ανάπτυξη συγκεκριμένης στάσης και συμπεριφοράς απέναντι στην επιχείρηση και στην αγορά.

Μέρος Δ΄

  • Ηγεσία: Στα νέα πεδία αγορών χρειαζόμαστε Νέους πωλητές νέες δεξιότητες, νέες στρατηγικές (Τ. Πατρίκιος - παράφραση)
  • Αρχέτυπα ηγεσίας
  • Από Στέλεχος πωλήσεων σε Ηγέτη Πωλητών
  • Τα κοινά χαρακτηριστικά των μεγάλων ηγετών
  • ΝΑΙ, Μπορείς να γίνεις Ηγέτης
  • Τα ασφαλές μονοπάτι για την κορυφή

(μια αιρετική-κυνική όσο και αποτελεσματική προσέγγιση για επαγγελματική ανέλιξη).


ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Ώρες : 16
Ημέρες : 2


ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
  • Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
  • Ασκήσεις
  • Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων

Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.

Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ

Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων