16/4/08

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

EFFECTIVE INTERPERSONAL RELATIONSHIPS

Τεχνικές ανάπτυξης διαπροσωπικών ικανοτήτων για τη δημιουργία θετικού κλίματος και την εδραίωση σχέσεων συνεργασίας


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές, προϊσταμένους και στελέχη όλων των βαθμίδων, καθώς και σε κάθε εργαζόμενο, που στην εργασία του υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας.


ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Να καταδείξει το ρόλο και τη σημασία των διαπροσωπικών σχέσεων στη βελτίωση του εργασιακού κλίματος και στην κινητοποίηση του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Να βοηθήσει να ανακαλύψετε τους παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά τις εργασιακές σας σχέσεις και την απόδοση τη δική σας και των άλλων
  • Να βοηθήσει να κατανοήσετε τους μηχανισμούς του οργανισμού σας, που καθορίζουν τις συμπεριφορές και κατά συνέπεια τις σχέσεις σας
  • Να εφαρμόσει τις κοινωνικές δεξιότητες στο σύγχρονο management, δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια καταγράφεται δραματική αύξηση εκδήλωσης εχθρικών συμπεριφορών μεταξύ εργαζομένων ή μετάθεση και εκδήλωση αρνητικών συναισθημάτων στην οικογένεια
  • Να παρουσιάσει τεχνικές για την αλλαγή των δυσλειτουργικών σας συνηθειών και συμπεριφορών, καθώς και για την πρόκληση θετικών συμπεριφορών σε άλλα άτομα ή ομάδες από τη θέση του ηγέτη-manager, του υφισταμένου ή του συναδέλφου.


ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Μέρος Α΄

  • Η επίδραση του περιβάλλοντος στην ανθρώπινη συμπεριφορά
  • Τα αίτια πρόκλησης αρνητικών και θετικών συναισθημάτων στο χώρο εργασίας
  • Η νευρωνική αναπαράσταση του κοινωνικού κόσμου - Ενσυναισθητικοί μηχανισμοί
  • Η διαπροσωπική ευπάθεια στις τοξικές επιδράσεις των άλλων
  • Τι καθορίζει το εργασιακό κλίμα - Ο ρόλος της ηγεσίας
  • Η δύναμη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • To μοντέλο της κοινωνικής νοημοσύνης:
    1.Κοινωνική επίγνωση
    Πρωτογενής ενσυναίσθηση: Τεχνικές αναγνώρισης των μη λεκτικών σημάτων
    Εναρμόνιση: Τεχνικές ακρόασης με πλήρη δεκτικότητα, συντονισμός με τον άλλον, ομαδικός συντονισμός.
    Ενσυναισθητική ακρίβεια: Κατανόηση των σκέψεων, των συναισθημάτων και των προθέσεων του άλλου.
    Γνώση του πως λειτουργεί ο κοινωνικός κόσμος.
    2.Κοινωνική άνεση – ευχέρεια
    Συγχρονισμός: Τεχνικές ομαλής αλληλεπίδρασης σε μη λεκτικό επίπεδο
    Αυτοπαρουσίαση: Αποτελεσματική παρουσίαση του εαυτού
    Επιρροή: Τεχνικές διαμόρφωσης της έκβασης μιας διαπροσωπικής αλληλεπίδρασης.
    Ενδιαφέρον: Έγνοια για τις ανάγκες των άλλων με ανάλογη δράση

Μέρος Β΄

  • Εποικοδομητικό Feedback
  • Τεχνικές αναπλαισίωσης
  • Τεχνικές διαχείρισης συγκρουσιακών σχέσεων και αρνητικών συμπεριφορών
  • Χειρισμός δύσκολων χαρακτήρων
  • Τεχνικές για την αλλαγή των δυσλει-τουργικών σας συνηθειών και συμπεριφορών
  • Επανεκπαίδευση του συγκινησιακού εγκεφάλου
  • Τεχνικές ελέγχου των παρορμήσεων και πρόκλησης θετικών συμπεριφορών σε άτομα και ομάδες από τη θέση του ηγέτη-manager, του υφισταμένου ή του συναδέλφου
  • Εδραίωση σχέσεων συνεργασίας
  • Βήματα για τη βελτίωση της παραγωγικότητας - Συνεχής πρόοδος
  • Τεχνικές χειρισμού των συναισθηματικών αντιδράσεων & καταστάσεων των δικών σας και των άλλων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Ώρες : 16
Ημέρες : 2


ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
  • Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
  • Ασκήσεις
  • Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων

Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.

Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ

Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων