EFFECTIVE INTERPERSONAL RELATIONSHIPS
Τεχνικές ανάπτυξης διαπροσωπικών ικανοτήτων για τη δημιουργία θετικού κλίματος και την εδραίωση σχέσεων συνεργασίας
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές, προϊσταμένους και στελέχη όλων των βαθμίδων, καθώς και σε κάθε εργαζόμενο, που στην εργασία του υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
- Να καταδείξει το ρόλο και τη σημασία των διαπροσωπικών σχέσεων στη βελτίωση του εργασιακού κλίματος και στην κινητοποίηση του Ανθρώπινου Δυναμικού
- Να βοηθήσει να ανακαλύψετε τους παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά τις εργασιακές σας σχέσεις και την απόδοση τη δική σας και των άλλων
- Να βοηθήσει να κατανοήσετε τους μηχανισμούς του οργανισμού σας, που καθορίζουν τις συμπεριφορές και κατά συνέπεια τις σχέσεις σας
- Να εφαρμόσει τις κοινωνικές δεξιότητες στο σύγχρονο management, δεδομένου ότι τα τελευταία χρόνια καταγράφεται δραματική αύξηση εκδήλωσης εχθρικών συμπεριφορών μεταξύ εργαζομένων ή μετάθεση και εκδήλωση αρνητικών συναισθημάτων στην οικογένεια
- Να παρουσιάσει τεχνικές για την αλλαγή των δυσλειτουργικών σας συνηθειών και συμπεριφορών, καθώς και για την πρόκληση θετικών συμπεριφορών σε άλλα άτομα ή ομάδες από τη θέση του ηγέτη-manager, του υφισταμένου ή του συναδέλφου.
ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Μέρος Α΄
- Η επίδραση του περιβάλλοντος στην ανθρώπινη συμπεριφορά
- Τα αίτια πρόκλησης αρνητικών και θετικών συναισθημάτων στο χώρο εργασίας
- Η νευρωνική αναπαράσταση του κοινωνικού κόσμου - Ενσυναισθητικοί μηχανισμοί
- Η διαπροσωπική ευπάθεια στις τοξικές επιδράσεις των άλλων
- Τι καθορίζει το εργασιακό κλίμα - Ο ρόλος της ηγεσίας
- Η δύναμη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
- To μοντέλο της κοινωνικής νοημοσύνης:
1.Κοινωνική επίγνωση
Πρωτογενής ενσυναίσθηση: Τεχνικές αναγνώρισης των μη λεκτικών σημάτων
Εναρμόνιση: Τεχνικές ακρόασης με πλήρη δεκτικότητα, συντονισμός με τον άλλον, ομαδικός συντονισμός.
Ενσυναισθητική ακρίβεια: Κατανόηση των σκέψεων, των συναισθημάτων και των προθέσεων του άλλου.
Γνώση του πως λειτουργεί ο κοινωνικός κόσμος.
2.Κοινωνική άνεση – ευχέρεια
Συγχρονισμός: Τεχνικές ομαλής αλληλεπίδρασης σε μη λεκτικό επίπεδο
Αυτοπαρουσίαση: Αποτελεσματική παρουσίαση του εαυτού
Επιρροή: Τεχνικές διαμόρφωσης της έκβασης μιας διαπροσωπικής αλληλεπίδρασης.
Ενδιαφέρον: Έγνοια για τις ανάγκες των άλλων με ανάλογη δράση
Μέρος Β΄
- Εποικοδομητικό Feedback
- Τεχνικές αναπλαισίωσης
- Τεχνικές διαχείρισης συγκρουσιακών σχέσεων και αρνητικών συμπεριφορών
- Χειρισμός δύσκολων χαρακτήρων
- Τεχνικές για την αλλαγή των δυσλει-τουργικών σας συνηθειών και συμπεριφορών
- Επανεκπαίδευση του συγκινησιακού εγκεφάλου
- Τεχνικές ελέγχου των παρορμήσεων και πρόκλησης θετικών συμπεριφορών σε άτομα και ομάδες από τη θέση του ηγέτη-manager, του υφισταμένου ή του συναδέλφου
- Εδραίωση σχέσεων συνεργασίας
- Βήματα για τη βελτίωση της παραγωγικότητας - Συνεχής πρόοδος
- Τεχνικές χειρισμού των συναισθηματικών αντιδράσεων & καταστάσεων των δικών σας και των άλλων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Ώρες : 16
Ημέρες : 2
ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
- Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
- Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
- Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
- Ασκήσεις
- Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
Βονδικάκης Χρήστος
Σύμβουλος Eπιχειρήσεων
Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.
Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ
Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων