16/4/08

ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

COMMUNICATION TECHNIQUES

Τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων διαπροσωπικής επικοινωνίας για τη βελτίωση των εργασιακών σχέσεων και της ανταγωνιστικής θέσης της επιχείρησης


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές, προϊσταμένους και στελέχη όλων των βαθμίδων, καθώς και σε κάθε εργαζόμενο, που στην εργασία του υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας.


ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

  • Να αναδείξει τη σπουδαιότητα της επικοινωνίας δεδομένου ότι:
    - εκτιμάται ότι το 80% των προβλημάτων στις διαπροσωπικές σχέσεις είναι πρόβλημα επικοινωνίας.
    - η ισορροπημένη προσωπικότητα είναι αποτέλεσμα ολοκληρωμένης επικοινωνίας.
    - η συνοχή και αποτελεσματικότητα των ομάδων είναι αποτέλεσμα επικοινωνίας.
    - η βελτίωση στην επικοινωνία, μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητα έως και 30%
  • Να παρουσιάσει δυναμικές τεχνικές αποτελεσματικής διαπροσωπικής επικοινωνίας.


ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Μέρος Α΄

  • Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Τεχνικές ενεργητικής ακρόασης
  • Δημιουργία θετικού κλίματος επικοινωνίας - Καλλιέργεια εμπιστοσύνης
  • Τεχνικές συμβουλευτικής (Counseling)
  • Η δύναμη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Τεχνικές ελέγχου των παρορμήσεων και πρόκλησης θετικών συμπεριφορών σε άτομα και ομάδες
  • Διαμόρφωση της έκβασης των διαπροσωπικών αλληλεπιδράσεων
  • Εποικοδομητικό Feedback
  • Όρια και κανόνες στις σχέσεις των ανθρώπων
  • Διακρίβωση των προθέσεων του άλλου–Αποστασιοποίηση–Επαναπροσδιορισμός
  • Επικοινωνιακά μοντέλα για επίλυση διαφορών
  • Χειρισμός δύσκολων χαρακτήρων
  • Διαχείριση των συγκρούσεων
  • Πώς να ξεπερνάτε την άρνηση - Εδραίωση σχέσεων συνεργασίας
  • Διαπραγματεύσεις που οδηγούν από την αντιπαλότητα στη συνεργασία

Μέρος Β΄

  • Μοντέλα συμπεριφοράς
    - Επιθετική Συμπεριφορά
    - Παθητική Συμπεριφορά
    - Παθητική/Επιθετική Συμπεριφορά
    - Ενδοτική Συμπεριφορά
    - Θετική – Διεκδικητική συμπεριφορά (Assertiveness)
  • Λεκτικές δεξιότητες και τεχνικές για την αποτελεσματική διεκδίκηση
    των δικαιωμάτων σας στις σχέσεις σας με τους άλλους
    - Τεχνικές για την ποφυγή της χειραγώγησης
    - Τεχνική της Κολλημένης Βελόνας (Broken Record)
    - Λειτουργικοί Συμβιβασμοί (Workable Compromises)
    - Τεχνική της Αυθόρμητης Πληροφόρησης (Free Information)
    - Τεχνική της Προσωπικής Έκθεσης (Self-Disclosure)
  • Λεκτικές Δεξιότητες για την αντιμετώπιση της κριτικής
    - Τεχνική της Συσκότισης (Fogging)
    - Τεχνική της Αρνητικής Παραδοχής (Negative Assertion)
    - Τεχνική της Αρνητικής Διερεύνησης (Negative Inquiry)
  • Συνδυαστική χρήση των λεκτικών δεξιοτήτων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
:

Ώρες : 16
Ημέρες : 2


ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:

  • Σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
  • Προσαρμογή του σεμιναρίου στις ιδιαίτερες ανάγκες των εργαζομένων
  • Προβολή εκπαιδευτικών ταινιών
  • Ασκήσεις
  • Ανάπτυξη περιπτωσιολογίας - CASE STUDY

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:

Βονδικάκης Χρήστος

Σύμβουλος Eπιχειρήσεων

Πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ & ΜΒΑ York University.

Εισηγητής-Εκπαιδευτής ΟΑΕΔ & ΕΚΕΠΙΣ

Ειδικός σε Θέματα Εφαρμογής Συστημάτων Management, Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού & Αναδιοργάνωσης Επιχειρήσεων